Program dofinansowany ze środków Unii Europejskiej

Zadania interdyscyplinarne –
podział według poziomu interdyscyplinarności

Zadania z poziomu 1 mają stosunkowo niski poziom interakcji między przedmiotami.
W rozwiązaniu zadania możemy znaleźć treści z różnych przedmiotów, ale nie ma merytorycznej
wymiany pomysłów między przedmiotami

Numer zadania Nazwa zadania Karta zadania dla nauczyciela Karta zadania dla ucznia/uczennicy
2 Kwaśne opady w mojej okolicy
8 Energetyczne potrzeby czy energetyczne zachcianki
10 Gorączka złota po polsku
12 Biznesplan na odpady
14 Mój biznesplan
18 A może quiz o flagach?
21 Dom odporny na powódź

Zadania z poziomu 2 – wzajemne oddziaływania
Jeden przedmiot oddziałuje w znaczący sposób na drugi. Na przykład, metody, pojęcia
z jednego przedmiotu przenosimy do drugiego, żeby lepiej zrozumieć problem, jeden z
przedmiotów przeważa

Numer zadania Nazwa zadania Karta zadania dla nauczyciela Karta zadania dla ucznia/uczennicy
8 Kwaśne opady w mojej okolicy
9 Energetyczne potrzeby czy energetyczne zachcianki
10 Gorączka złota po polsku
12 Biznesplan na odpady
17 Mój biznesplan
20 A może quiz o flagach?
28 Dom odporny na powódź

Zadania z poziomu 3 – dwukierunkowa interakcja między przedmiotami, zachodzi między  oboma przedmiotami i jest ona zrównoważona. Do rozwiązania zadania stosowane są pojęcia  i strategie z obu przedmiotów

Numer zadania Nazwa zadania Karta zadania dla nauczyciela Karta zadania dla ucznia/uczennicy
8 Kwaśne opady w mojej okolicy
9 Energetyczne potrzeby czy energetyczne zachcianki
10 Gorączka złota po polsku
12 Biznesplan na odpady
17 Mój biznesplan
20 A może quiz o flagach?
28 Dom odporny na powódź
Numer zadania Nazwa zadania Karta zadania dla nauczyciela Karta zadania dla ucznia/uczennicy
2 Kwaśne opady w mojej okolicy
8 Energetyczne potrzeby czy energetyczne zachcianki
10 Gorączka złota po polsku
12 Biznesplan na odpady
14 Mój biznesplan
18 A może quiz o flagach?
21 Dom odporny na powódź