Program dofinansowany ze środków Unii Europejskiej

Jak opracowywać i realizować zadania interdyscyplinarne?

 Dowiesz się tutaj, w jaki sposób w swoich szkołach planować i tworzyć zadania interdyscyplinarne, jak organizować wspólną pracę nauczycieli przy ich tworzeniu i realizacji. Odkryjesz jakie korzyści wynoszą uczniowie dzięki wspólnej pracy nad rozwiązywaniem zadań interdyscyplinarnych.

 

Prowadząca panel: 

Małgorzata Skura, ekspertka ds. narzędzi edukacyjnych w projekcie ”Szkoła dla innowatora”

 Panelistki – nauczycielki biorące udział w projekcie Szkoła dla innowatora:

– Marta Jagiełło, nauczycielka, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie

 – Anna Tetłak-Walkarz, nauczycielka, Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Marii Konopnickiej w Kamienicy

– Agnieszka Prusisz, nauczycielka, Szkoła Podstawowa nr 1 w Łasku – Monika Bąk, Szkoła Podstawowa nr 1 w Łasku

 – Marzena Pruszkiewicz, Publiczna Szkoła Podstawowa im.Henryka Sienkiewicza w Rogolinie

Panel dyskusyjny o zadaniach  i  pracowniach interdyscyplinarnych został zrealizowany podczas  konferencji podsumowującej dwa lata pracy szkół w projekcie „Szkoła dla innowatora” (28 marca 2022 r.):

Odtwórz wideo