Przedstawiamy 8 scenariuszy zajęć rozwijających kompetencje proinnowacyjne przeznaczonych dla uczniów i uczennic klas VII. Ich autorami są Agnieszka Winnik-Pomichter i Tomasz Kołodziejczyk.
Głównym celem tych scenariuszy jest praca nad rozwijaniem u uczniów i uczennic kompetencji proinnowacyjnych z kategorii umiejętności behawioralnych, które pozwolą im lepiej poznać samych siebie i dają im narzędzia do dalszej pracy nad sobą.
Scenariusze lekcji (warsztaty behawioralne)
Dla kogo: uczniowie i uczennice klas VII, ale mogą z nich korzystać także klasy VI i VIII
Czas zajęć: 90 minut (2 x 45 minut)
Scenariusze są skonstruowane w sposób umożliwiający ich modyfikowanie przez nauczycieli, czy też realizację wybranych modułów czy ćwiczeń, tak aby dopasować je do możliwości czasowych oraz umiejętności uczniów.
Czym są kompetencje proinnowacyjne?
Czytaj