Program dofinansowany ze środków Unii Europejskiej

Kompetencje behawioralne uczennic i uczniów

Scenariusze zajęć

Przedstawiamy 8 scenariuszy zajęć rozwijających kompetencje proinnowacyjne przeznaczonych dla uczniów i uczennic klas VII. Ich autorami są Agnieszka Winnik-Pomichter i Tomasz Kołodziejczyk.

Głównym celem tych scenariuszy jest praca nad rozwijaniem u uczniów i uczennic kompetencji proinnowacyjnych z kategorii umiejętności behawioralnych, które pozwolą im lepiej poznać samych siebie i dają im narzędzia do dalszej pracy nad sobą. 

 

Scenariusze lekcji (warsztaty behawioralne)

Dla kogo: uczniowie i uczennice klas VII, ale mogą z nich korzystać także klasy VI i VIII

Czas zajęć: 90 minut (2 x 45 minut)

Scenariusze są skonstruowane w sposób umożliwiający ich modyfikowanie przez nauczycieli, czy też realizację wybranych modułów czy ćwiczeń, tak aby dopasować je do możliwości czasowych oraz umiejętności uczniów. 

 

Czym są kompetencje proinnowacyjne?

Czytaj