Publikacje
Zapraszamy do zapoznania się z publikacjami przedstawiającymi dydaktykę rozwoju kompetencji proinnowacyjnych u uczniów i uczennic.
Dydaktyka rozwoju kompetencji proinnowacyjnych
Agnieszka Arkusińska, Kinga Białek, Magdalena Bogusławska, Bernadetta Czerkawska, Oktawia Gorzeńska, Karolina Janeczek, Michał Lisicki, Dorota Pintal, Laura Piotrowska, Małgorzata Skura, Małgorzata Stodulna, Janina Stojak, Magdalena Swat-Pawlicka, Jędrzej Witkowski (red.)
Jak rozwijać kompetencję rozwiązywania problemów w szkole?
Lidia Pasich i Janusz Żmijski
Jak rozwijać kompetencję współpracy w szkole?
Agnieszka Arkusińska i Magdalena Bogusławska
Jak rozwijać kompetencję zarządzania sobą w szkole?
Janina Stojak
Jak rozwijać kompetencje liderstwa w szkole
Michał Lisicki i Małgorzata Skura
Jak rozwijać kompetencje proinnowacyjne w szkole?
Przewodnik i rekomendacje dla dyrekcji
Bernadetta Czerkawska,
Dorota Pintal,
Jędrzej Witkowski
Jak zorganizować system edukacji, by kształcić w nim kompetencje przyszłości?
Jędrzej Witkowski i Rafał Lew-Starowicz
Jaka szkoła jest szkołą dla innowatora.
Publikacja ogólna (poradnik)
Małgorzata Stodulna
Diagnoza poziomu kompetencji proinnowacyjnych uczniów
Kinga Białek,
Magdalena Swat-Pawlicka,
Szkoła Edukacji PAFW i UW
Standardy rozwoju umiejętności nauczycieli kształcących kompetencje proinnowacyjne uczniów.
Kinga Białek,
Magdalena Swat-Pawlicka,
Szkoła Edukacji PAFW i UW
Jak wspierać dobrostan uczennic i uczniów w szkole?
Przewodnik
Dorota Kulesza-Tałan
Programy interdyscyplinarne.
Konstruowanie i stosowanie programów interdyscyplinarnych.
Poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
Małgorzata Skura i Michał Lisicki
Zadania interdyscyplinarne. Konstruowanie i stosowanie.
Małgorzata Skura i Michał Lisicki
Przewodnik po realizacji projektu społecznego
Zofia Krajewska – Zwolnieni z Teorii
Jak prowadzić z uczniami edukacyjne projekty badawcze?
Przewodnik
Magdalena Bogusławska i Agnieszka Wenda
Raport z ewaluacji końcowej projektu pilotażowego Szkoła dla innowatora
Bartłomiej Walczak i Marta Wąsowska